مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 21:352023-08-29اقتصادي

1100 واحد تولیدی یزد تسهیلات ارزان قیمت گرفتند


مدیرکل اقتصاد و دارایی یزد با اشاره به اهمیت جذب 1.

5 برابر سهمیه استان، گفت: بیش از یک هزار و 140 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت بین 1100 واحد تولیدی استان در حوزه های مختلف توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمد دهقان منشادی با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در حمایت از تولید و اشتغال با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در قالب تبصره 18 قانون بودجه، اظهار کرد: سال گذشته با جذب 1.

5 برابر سهمیه استان، بیش از یک هزار و 140 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد و 1100 واحد تولیدی استان در حوزه های مختلف از این تسهیلات بهره مند شدند.

وی افزود: این تسهیلات در حوزه های صنعت و معدن، گردشگری، کشاورزی و دانش بنیان جذب شده است.

مدیرکل اقتصادی و دارای یزد با اشاره به این که تاکنون 62 شرکت سرمایه گذاری خارجی در استان به ثبت رسیده است گفت: در دولت سیزدهم 11 مجوز سرمایه گذاری خارجی صادر شده که سه مجوز آن مربوط به سالجاری است.

دهقان منشادی افزود: اغلب شرکت های به ثبت رسیده در حال فعالیت در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی هستند و تعدادی از آن ها نیز در مراحل رسیدن به مرحله فعالیت های رسمی می باشند.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم سرمایه گذاری شرکت های خارجی اغلب از کشور های همسایه از جمله عراق، پاکستان، ترکیه، افغانستان و امارات متحده عربی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 واحد تولیدی یزد تسهیلات ارزان قیمت گرفتند

1100 واحد تولیدی یزد تسهیلات ارزان قیمت گرفتند