مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-19سياسي

رسیدگی به مشکلات 200 نفر در ملاقات رییس کل و معاونین دادگستری تهران


برنامه ملاقات مردمی رییس کل و معاونین قضایی دادگستری استان تهران به منظور استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

- برنامه ملاقات مردمی رییس کل و معاونین قضایی دادگستری استان تهران به منظور استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران به همراه معاونین قضایی دادگستری استان تهران در ملاقات مردمی این هفته با بیش از 200 نفر از مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات و در خواست های مطروحه، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات مطرح شده و در چارچوب قوانین صادر کردند.

در جریان برنامه ملاقات مردمی هفته جاری، 16 نفر از مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران به مدت 4 ساعت در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی (ره) حضور یافتند و به مشکلات حقوقی و قضایی بیش از 200 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات ها، تسریع در اجرای احکام صادره و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان اهم درخواست های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با مسئولان قضایی دادگستری استان تهران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات 200 نفر در ملاقات رییس کل و معاونین دادگستری تهران

رسیدگی به مشکلات 200 نفر در ملاقات رییس کل و معاونین دادگستری تهران