مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-09اجتماعي

زمین بازی بوستان ها تجهیز و ایمن سازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 2، علی اصغر طاهری با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای اقدامات اجرایی پروژه های توسعه محله ای در قالب طرح من شهردارم و با هدف ایجاد فضای دلنشین و امن بازی برای کودکان و شهروندان بوستان .

- معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 گفت: با تجهیز و ایمن سازی زمین بازی بوستان ها، این فضا ها برای کودکان آماده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 2، علی اصغر طاهری با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای اقدامات اجرایی پروژه های توسعه محله ای در قالب طرح من شهردارم و با هدف ایجاد فضای دلنشین و امن بازی برای کودکان و شهروندان بوستان گلپاد در محله بهرود و بوستان بازیافت در محله زنجان به زمین بازی ایمن و استاندارد تجهیز شد.

وی ادامه داد: این عملیات با نصب دو مجموعه وسایل بازی پلی اتیلن، 2 دستگاه تاب دو نفره و 760 مترمربع کف پوش زمین بازی در بوستان های بازیافت و گلپاد با هدف بالا بردن سطح رفاه شهروندان و ایجاد حس نشاط در کودکان و خانواده ها، اجرایی شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 افزود: شهرداری باهدف ایجاد محیط های مفرح خانوادگی و ایمن برای استفاده شهروندان از امکانات و تفریح های سالم همواره در تلاش بوده است و در همین راستا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین بازی بوستان ها تجهیز و ایمن سازی شد

زمین بازی بوستان ها تجهیز و ایمن سازی شد