مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-05اقتصادي

بازداشت کلاهبردار 1000 میلیاردی


رییس پلیس بین الملل فراجا از بازداشت فردی به اتهام کلاهبرداری از 140 شاکی به مبلغ 1000 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مجید کریمی اظهار داشت: بر اساس دستور مقام قضایی، فردی به اتهام کلاهبرداری با وعده تحویل خودروهای تولید داخل به مبلغ یک هزار میلیارد ریال تحت پیگرد قرار گرفت.

وی در تکمیل این خبر افزود: این متهم با انجام اقدامات متقلبانه و با وعده تحویل خودروهای تولید داخل با 50 درصد زیر قیمت بازار، اقدام به کلاهبرداری از بیش از 140 نفر از شکات کرده بود و پس از جمع آوری یک هزار میلیارد ریال از وجوهات مشتریان خود به یکی از کشورهای همسایه متواری می شود.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: در پی تحقیقات صورت گرفته و با بهره گیری از ظرفیت های سازمان اینترپل، علیه وی اعلان قرمز صادر و هم زمان با پیگیری پرونده متهم از کشورهای محل تردد، اعلان صادره به مراجع مختلف از جمله پلیس مهاجرت و گذرنامه ارسال تا در صورت تردد احتمالی، در مرزهای رسمی کشور بازداشت شود.

رییس پلیس بین الملل با توجه به تلاش مأموران پلیس بین الملل فراجا در ردیابی این متهم و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن وی به مرزهای ورودی کشور، تصریح کرد: متهم هنگام ورود به کشور در یکی از مبادی مرزی بازداشت و برای ادامه روند رسیدگی به پرونده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت کلاهبردار 1000 میلیاردی

بازداشت کلاهبردار 1000 میلیاردی