مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-22سياسي

به استکبارگران می گویم از دست ما عصبانی باش و بمیر


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به عنوان کسی که به تازگی اسمش در لیست تحریم های آمریکا آمده است، اعلام کرد: به استکبارگران می گویم از دست ما عصبانی باش و بمیر چراکه جمهوری اسلامی دارای سربازانی است که با رهبری و انقلاب پیمان بسته و غرورآفرینی .

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به عنوان کسی که به تازگی اسمش در لیست تحریم های آمریکا آمده است، اعلام کرد: به استکبارگران می گویم از دست ما عصبانی باش و بمیر چراکه جمهوری اسلامی دارای سربازانی است که با رهبری و انقلاب پیمان بسته و غرورآفرینی کرده و ما را از بحران ها خارج می کنند.

سردار مظاهر مجیدی جمعه 31 شهریور در مراسم رژه نظامی هفته دفاع مقدس که در میدان باباطاهر شهر همدان برگزار شد، اظهار کرد: امروز این برنامه ها برگزار می شود تا بتوانیم گوشه ای از رشادت های شهدا را برای نسل امروز بیان کنیم.

زمانی که به تاریخ نگاه می کنیم سراسر تقابل حق و باطل است.

وی افزود: خوش به سعادت کسانی که در این تقابل در صف مؤمنان قرار گرفتند و در راه رضای خدا از جان و مالشان گذشتند و شهید شدند به طوریکه دارالمؤمنین همدان مزین به 8000 شهید والا مقام است.

مجیدی با بیان اینکه شهدا برای کشور قدرت آفریده اند، مطرح کرد: مفتخر هستیم که برای دومین بار کنگره 8000 شهید استان در مهرماه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به استکبارگران می گویم از دست ما عصبانی باش و بمیر

به استکبارگران می گویم از دست ما عصبانی باش و بمیر