مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-13اقتصادي

توزیع یک هزار لیتر پروتیین و سَم رایگان در کاشان


یک هزار لیتر پروتیین و سم با هدف مبارزه با آفت مگس مدیترانه ای در باغ های این شهرستان به صورت رایگان توزیع شده است.

- ایسنا/اصفهان مدیر جهاد کشاورزی کاشان گفت: یک هزار لیتر پروتیین و سم با هدف مبارزه با آفت مگس مدیترانه ای در باغ های این شهرستان به صورت رایگان توزیع شده است.

وحید انصاری، امروز(چهارشنبه، 22 شهریور) در دومین جلسه کارگروه خشکسالی، سرمازدگی و مخاطرات بخش کشاورزی، اظهار کرد: میزان آلودگی باغ های منطقه فین به آفت مگس مدیترانه ای بیشتر و گسترده تر است و به نوعی کانون آفت شناخته می شود.

وی افزود: روزهای پایان تیرماه گذشته، سطح دو هزار هکتار از باغ های شهرستان کاشان به آفت مگس مدیترانه ای، آلوده شد که اقدام های لازم در زمینه مبارزه با این آفت از سوی جهاد کشاورزی کاشان انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر جهاد کشاورزی کاشان تأکید کرد: باغداران و کشاورزان در صورت مشاهده این آفت در محدوده زمین های کشاورزی خود در اولین فرصت به جهاد کشاورزی مراجعه کرده و نسبت به دریافت پروتیین، سم و آموزش های لازم اقدام کنند.

انصاری تصریح کرد: جهاد کشاورزی به علت گستردگی آفت مگس مدیترانه ای در باغ های فین، با سه گروه فنی اقدام به سَم پاشی باغ ها در شهرستان کاشان کرده و آموزش های تخصصی به کشاورزان و باغداران ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک هزار لیتر پروتیین و سَم رایگان در کاشان

توزیع یک هزار لیتر پروتیین و سَم رایگان در کاشان