مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-12اقتصادي

3 میلیون اصله درخت سهم استان همدان است


مدیر کل منابع طبیعی استان همدان گفت: سهم استان همدان 3میلیون اصله درخت است که تاکنون 3میلیون و 500 اصلا درخت کاشت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسفندیار خزایی ظهر سه شنبه در نشست مشترک وزیر کشاورزی با کشاورزان تویسرکان اظهار کرد: استان همدان یک درصد منابع طبیعی کشور را دارد بیش از 3 درصد تولیدات کشور را دارد که کمک می کند به منابع غذایی دامی کمک شایانی دارد.

وی افزود: 4 حوزه آبخیزداری گاماسیاب به سد کرخه واریز که آب ها منشعب می شود و یک میلیون و 144 هزار حوزه آبخیزداری استان است.

مدیر کل منابع طبیعی استان همدان با بیان اینکه عرصه مطالعه شده 749 هزار هکتار است و شهرستان تویسرکان 148 هزار هکتار حوزه آبخیز دارد، گفت: 99 هزار و 240 هکتار مطالعه شده و برای مطالعات حوزه آبخیز استان هزار میلیارد تومان نیاز است.

خزایی خاطرنشان کرد: برای بند بریوه 2 میلیارد تومان نیاز است که این طرح آغاز شود همچنین برای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت دست مردم را می فشاریم.

وی عنوان کرد: سهم استان همدان 3 میلیون اصله درخت است که تاکنون 3 میلیون و 500 اصله درخت کشت کردیم و 2 میلیون اصله را وجود دارد که بقیه با بذر کاری جبران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیون اصله درخت سهم استان همدان است

3 میلیون اصله درخت سهم استان همدان است