مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-04سياسي

«جام جم»، آخرین سنگری که نباید رهایش کرد


چندی پیش اخباری مبنی بر تعطیلی شبکه تلویزیونی «جام جم» منتشر شد؛ شبکه ای که تریبونی مهم برای کشور بوده و حفظ آن از جهات مختلف دارای اهمیت و از دست دادنش باعث زیان و صدمه به منافع ملی خواهد بود.

- خبرگزاری فارس ـ گروه رادیو و تلویزیون ـ سجاد رضایی مقدم: چندی است خبر احتمال انحلال شبکه جهانی جام جم به عنوان یکی از بازوهای رسانه ای مهم جمهوری اسلامی ایران توسط سازمان صدا و سیما دست به دست می شود، رسانه ای که در مسیر رسیدن به تاثیر حداکثری راه بسیاری دارد.

قطعا مسائل و موضوعاتی که برای ایرانیان خارج از کشور مطرح است تنها با ساخت برنامه های گفت وگو محور حل و فصل نمی شود و گزافه نیست اگر بگوییم که حتی باید سریال هایی مخصوص این گروه از جامعه مخاطبین ساخته و از این شبکه مهم پخش شود.

امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست که رسانه شاید یکی از مهم ترین عوامل و مؤلفه های قدرت در میان کشور های مختلف جهان است؛ بازویی که می تواند به تنهایی اهداف و سیاست های مدنظر یک کشور را در هر نقطه ای از جهان به ثمر رسانده و یا نظریات و گفتمانش را نشر داده و تبلیغ کند.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره گفته بود: رسانه دیگر ابزار قدرت نیست، بلکه عین قدرت است؛ امروز بسیاری از کشور های مستقل جهان قربانی هجوم تروریسم رسانه ای قدرت های سلطه گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جام جم»، آخرین سنگری که نباید رهایش کرد

«جام جم»، آخرین سنگری که نباید رهایش کرد