مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 20:052023-09-05بين الملل

وقوع 484 تیراندازی کور در آمریکا در سال جاری میلادی


آمارهایی که به تازگی منتشر شده اند نشان می دهند از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون 484 تیراندازی کور در این کشور به وقوع پیوسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آمارهای یک موسسه غیرانتفاعی که در زمینه رصد خشونت های مسلحانه در آمریکا فعالیت می کند حاکی از افزایش تیراندازی های مرگبار در این کشور نسبت به زمان مشابه در سال گذشته است.

  موسسه آرشیو خشونت های مسلحانه در جدیدترین آمار خود تصریح کرده از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون 484  تیراندازی کور در آمریکا به وقوع پیوسته است.

  این سازمان گزارش داده در سال گذشته میلادی تا این موقع از سال 455 تیراندازی کور اتفاق افتاده بود.

  علی رغم حوادث متعدد مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا، تاکنون مقام های این کشور از جمله کنگره ایالات متحده تحت فشارهای لابی سلاح حاضر نشده است اقداماتی را برای محدود کردن حمل سلاح در آمریکا انجام دهد.

چندی پیش مرکز افکارسنجی پیو تحقیقی منتشر کرد که نشان می داد شمار کودکان و نوجوانانی که بین سال های 2019 تا 2021 به ضرب گلوله کشته شده اند 50 درصد افزایش پیدا کرده است.

نتایج تحقیق مرکز پیو نشان می دهد در بازه زمانی بین 2019 تا 2021 شمار کودکان و نوجوانانی که بر اثر تیراندازی جانشان را از دست می دهند از 1732 مورد به 2590 مورد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 484 تیراندازی کور در آمریکا در سال جاری میلادی

وقوع 484 تیراندازی کور در آمریکا در سال جاری میلادی