مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-15سياسي

امام جمعه شبانکار: بهای قبض های آب و برق شبانکاره عادلانه نیست


یکی از مسائلی که باعث ناراحتی و اعتراض مردم منطقه شبانکاره شده است بحث افزایش قبوض خدماتی است که خیلی از مردم اعتراض خودشان را به من بیان داشتند و درخواست داشتند تا ما این را به گوش مسئولان استان برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره در خطبه های نماز جمعه این هفته شبانکاره اظهار داشت: نماز جمعه دستور الهی و تاکید اولیای الهی و مصداق واقعی اطاعت خداوند است، جای تعجب و تأسف است که برخی مواقع مشاهده می شود بعضی از کسانی که دم از دین و انقلاب و اهل بیت(ع) می زنند با این تجمع مهم و اثرگذار دین یعنی نماز جمعه مخالفت می کنند؛ مگر می شود کسی اهل نماز و روضه و مسجد باشد بعد مردم از حضور در نماز جمعه منع کند.

  وی با بیان اینکه عده ای می گویند نروید نماز جمعه چرا می روید نماز جمعه، افزود: این حرف ها مصداق واقعی نهی از معروف است، یعنی گناه کبیره است.

در این برهه از زمان که دشمن به دنبال تفرقه و اختلاف بین مردم و دین مردم است دینداران باید خیلی زرنگ باشند و در زمین دشمن بازی نکنند.

  این مقام مسؤول با توصیه به مردم شبانکاره نسبت به همدلی، اضافه داشت: در سایه وحدت و همدلی است که پیشرفت و توسعه به دست خواهد آمد، دو دستگی، اختلاف، نزاع بین این و آن هیچ سودی برای مردم ندارد علت اینکه شبانکاره پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شبانکار: بهای قبض های آب و برق شبانکاره عادلانه نیست

امام جمعه شبانکار: بهای قبض های آب و برق شبانکاره عادلانه نیست