مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-10فرهنگي

امیدواریم نزد امام حسین(ع) روسفید باشیم


هنرمندانی که در مسیر پیاده روی اربعین، به اجرای برنامه هایی چون تعزیه، پرده خوانی، نقالی و نمایش میدانی پرداختند، با تاکید بر استقبال زائران از این گونه آثار و این که امیدوارند در پیشگاه امام حسین(ع) روسفید باشند، - هنرمندانی که در مسیر پیاده روی اربعین، به اجرای برنامه هایی چون تعزیه، پرده خوانی، نقالی و نمایش میدانی پرداختند، با تاکید بر استقبال زائران از این گونه آثار و این که امیدوارند در پیشگاه امام حسین(ع) روسفید باشند، خواستار توجه بیشتر مسئولان و مدیران به این عرصه هنری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، به همت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های خوزستان، کردستان، ایلام و کرمانشاه، ویژه برنامه اربعین فراتر از کلام با حضور هنرمندان استانی از 13 تا 15 شهریور در مسیر پایانه های مرزی اجرا و میزبان زائران اربعین حسینی شد.

هنرمندان در قالب این ویژه برنامه، در مناطق مرزی باشماق، شلمچه، چذابه، خسروی و مهران به اجرای نمایش های میدانی، تعزیه، پرده خوانی و.

برای مخاطبان و زائران ایرانی و خارجی پرداختند که با توجه به موضوع ها و گونه های متنوع و مختلف، از استقبال خوبی برخوردار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم نزد امام حسین(ع) روسفید باشیم

امیدواریم نزد امام حسین(ع) روسفید باشیم