مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-09اقتصادي

بازگشت یک میلیارد ریال اضافه دریافتی به زائران در مرز مهران


با استقرار شعبه ویژه تعزیرات حکومتی در پایانه برکت مرز مهران بیش از یک میلیارد ریال وجه اضافه دریافتی در 48 ساعت به مردم بازگردانده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو در بازدیدی سر زده از مرز مهران و بررسی وضعیت ارائه خدمات تعزیرات حکومتی به زائران حسینی، گفت: خوشبختانه شعبه ویژه تعزیرات حکومتی از آغاز طرح نظارتی اربعین در مرز مستقر شده و با توجه به بررسی ها تغییری در نحوه مواجهه با تخلفات صورت گرفت تا مردم با مراجعه به این شعبه بتوانند در همان زمان مبلغ اضافه دریافت شده را پس بگیرند.

  رییس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه 5 شعبه سیار تعزیرات حکومتی در پایانه مسافربری، پارکینگ ها و واحد های صنفی نظارت دارند، افزود: فعالیت شعبه ویژه مستقر در پایانه برکت مرز مهران باعث شده فقط در 24 ساعت گذشته بیش از یک میلیارد ریال وجه اضافه دریافت شده از زائران به آنها بازگردانده شود.

اصانلو گفت: با پیگیری های انجام شده یک کانکس در اختیار شعبه ویژه تعزیرات حکومتی قرار گرفت تا مردم عزیز بتوانند با مراجعه به این محل شکایات خود را اعلام و پیگیری کنند.

  رییس سازمان تعزیرات حکومتی از اجرای این رویه در تمام کشور به ویژه استان های مرزی خبر داد و گفت: تلاشمان این است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت یک میلیارد ریال اضافه دریافتی به زائران در مرز مهران

بازگشت یک میلیارد ریال اضافه دریافتی به زائران در مرز مهران