مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-26فرهنگي

پوستر روز ملی سینما رونمایی شد


پوستر روز ملی سینما با حضور جمعی از هنرمندان در گالری لانژ دیان رونمایی شد.

- جی پلاس ، آیین رونمایی از پوستر روز ملی سینما با حضور جمعی از اهالی سینما، فرهنگ و هنر؛ تهمینه میلانی، محمد نیک بین، ستاره اسکندری، امیرحسین صدیق و علیرضا صمدی جمعه (سوم شهریور) در گالری لانژ دایان برگزار شد.

طیبه مونسان مجری این برنامه سخنان خود را با یادی از ابراهیم گلستان به عنوان یکی از شاخص ترین و تاثیرگذارترین افراد در حوزه تصویر، فرهنگ و هنر معاصر آغاز کرد.

طیبه مونسان به نقل از آیدین آغداشلو در کتاب سال های آتش و برف گفت: همیشه ابراهیم گلستان را معلم خود فرض کرده ام هر چند که به عمد و از روی نیت معلمی مرا نکرده است.

به من نیاموخته است به قصد اما از او بسیار آموخته ام به سعی.

هر اشاره اش دلیل راهی شده برایم اپرا را از جمله ای که گفته، بوستان سعدی را از بیتی که خوانده، نقاشی اسفندیار و سیمرغ آن شاهنامه مصور را از تورقی که کرده، همینگوی را از ترجمه ای و قابلیت معاصر شدن نثر کهن پیچیده و فاخر فارسی را از قصه هایی که نوشته است.

در ادامه مهدی شادی زاده دبیر جشنواره بین المللی جایزه عکس 5 بیان کرد: از آنجایی روز ملی سینما یکی از برنامه های خاص در همه جای دنیا محسوب می شود ما سعی کردیم برای آغاز این مراسم در روز 21 شهریور برای احترام به این روز خاص یک پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر روز ملی سینما رونمایی شد

پوستر روز ملی سینما رونمایی شد