مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-12ورزشي

والیبال ساحلی خراسان رضوی در 3 سال گذشته رشد خوبی داشته است


تا پیش از این خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دارای رنکینگ  نبود اما در 3 سال گذشته تیم استان نتایج درخشانی را کسب کرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی نوید زنده روحیان گفت:تا پیش از این خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دارای رنکینگ  نبود اما در 3 سال گذشته تیم استان نتایج درخشانی را کسب کرده است.

نوید زنده روحیان درباره فعالیت های هیات ورزش های دریایی و ساحلی اظهار کرد: در لیگ برتر والیبال ساحلی، مشهد با تیم دانش وتوپ شرکت کرد که در نخستین حضور، این تیم وارد دور نهایی پلی آف شد.

وی با اعلام واگذاری بازی در گلدن ست به تیم پارس جنوبی ادامه داد: تیم استان موفق به کسب عنوان مقام پنجم رقابت ها به عنوان بهترین نتیجه خراسان رضوی در تاریخ لیگ برتر والیبال ساحلی شد.

سرپرست هیات ورزش های دریایی و ساحلی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این دور از مسابقات محمدامین شرکت اول مسئول VIF دور نهایی و بنده به عنوان داور فینال نمایندگان خراسان رضوی در بازی پایانی بودیم.

زنده روحیان با اعلام اینکه در 3 سال گذشته تیم والیبال ساحلی استان رشد داشته است، افزود: تا پیش از این خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دارای رنکینگ نبود اما در 3 سال گذشته تیم استان نتایج درخشانی را کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال ساحلی خراسان رضوی در 3 سال گذشته رشد خوبی داشته است

والیبال ساحلی خراسان رضوی در 3 سال گذشته رشد خوبی داشته است