مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-05دانش

کنترل اینترنتی و پیامکی لوازم برقی با ریموت کنترل هوشمند ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علم و فناوری محمدمهدی رضاپور، مدیرعامل شرکت  زرین الکترونیک هوشمند سپهر با اشاره به اهمیت اینترنت اشیاء و سامانه های هوشمند در دنیای امروز گفت: - یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت دستگاه ریموت کنترل هوشمندی شد که می تواند به صورت اینترنتی و پیامکی لوازم برقی را کنترل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علم و فناوری محمدمهدی رضاپور، مدیرعامل شرکت  زرین الکترونیک هوشمند سپهر با اشاره به اهمیت اینترنت اشیاء و سامانه های هوشمند در دنیای امروز گفت: با توجه به نیاز روزافزون صنعت ساختمان به بهره گیری از سامانه های هوشمند کنترل انرژی در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی، مهندسان ما با تلاش خود موفق شدند تا به فناوری ساخت و تولید دستگاه ریموت کنترل هوشمند دست پیدا کنند.

وی در ادامه به بیان نحوه کار و قابلیت های این دستگاه پرداخت و گفت: این دستگاه یک کنترل اینترنتی- پیامکی لوازم برقی (کولر، تلویزیون، بخاری و …) از طریق ir (دقیقا همانند ریموت دستگاه مورد نظر) و بدون نیاز به تغییر سیم کشی است.

این دستگاه قابلیت ذخیره شش عدد ریموت کنترل ir بدون محدودیت در نوع و برند محصول، ارتباط با دستگاه از طریق اینترنت و پیامک، امکان زمان بندی ارسال دستور (جهت منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل اینترنتی و پیامکی لوازم برقی با ریموت کنترل هوشمند ایرانی

کنترل اینترنتی و پیامکی لوازم برقی با ریموت کنترل هوشمند ایرانی