مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 20:102023-09-04بين الملل

تداوم تعرض به مسجدالاقصی/ بازداشت چند فلسطینی در کرانه باختری


امروز نیز ده ها شهرک نشین صهیونیست با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی تعرض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، در ادامه تعرض های شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی، امروز دوشنبه نیز، ده ها شهرک نشین صهیونیست تحت حمایت شدید پلیس رژیم صهیونیستی به این مکان مبارک اسلامی تعرض کردند و اقدامات تحریک آمیزی را به انجام رساندند.

در جریان این تعرض، نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی جهت تأمین امنیت شهرک نشینان صهیونیست و جلوگیری از تحرک آسوده فلسطینیان در محوطه مسجدالاقصی، در ورودی ها و محوطه این مکان مقدس اسلامی مستقر شدند.

تداوم بازداشت فلسطینیان از سوی صهیونیست ها در کرانه باختری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه اجرای سیاست بازداشت فلسطینیان، 2 جوان فلسطینی را در بیت لحم واقع در کرانه باختری ربودند.

منابع محلی اعلام کردند که نیروهای لباس شخصی رژیم صهیونیستی این 2 جوان را از منطقه ام رکبه واقع در شهرک الخضر ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

در شهرک حواره واقع در جنوب نابلس نیز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کردند.

نظامیان صهیونیست اقدامات خود در حواره و شهرک های دیگر نابلس را تشدید کرده و باعث ایجاد بحران های ترافیکی در این مناطق شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تعرض به مسجدالاقصی/ بازداشت چند فلسطینی در کرانه باختری

تداوم تعرض به مسجدالاقصی/ بازداشت چند فلسطینی در کرانه باختری