مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:312023-08-29سياسي

تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی در حد انتظار نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام حسن درویشیان، رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور که برای بررسی وضعیت پروژه های سفر رییس جمهور به خراسان شمالی، به این استان سفر کرده در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: تفاوت این دولت با قبل این است که در میدان است و به برخی استان ها سفرهای متعدد داشته است و به شدت پیگیر امور هستند و این پیگیری را از سایر مسئولان اجرایی و مسئولان استانی نیز انتظار دارند.

  وی به بیان رییس جمهوری مبنی بر 20 درصد برنامه ریزی و 80 درصد پیگیری اشاره کرد و گفت: بسیاری از امور را رییس جمهور شخصا پیگیری می کنند.

رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور افزود: اخیرا دوازدهمین جلسه شورای مسکن برگزار شد که نشانه پیگیری گسترده امور است.

درویشیان در خصوص وجود برخی مشکلات نیز تصریح کرد: رفع برخی مشکلات انباشته و فراوان از قبل، کار سختی است اما حجم فعالیت ها و کار دولت و پیگیری ها، عظیم است و شاید در امور تاخیر وجود داشته باشد اما گشایش ها با افزایش درآمدهای دولت در انجام پروژه ها موثر خواهد بود.

  وی به افزایش میزان مالیات دریافتی نیز اشاره کرد و گفت قبلا دوبرابر مالیات، فرار مالیاتی بود اما امروز درآمدها از مالیات افزایش داشته و دولت مصمم است مالیات ها را از اقشار متوسط حذف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی در حد انتظار نیست

تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی در حد انتظار نیست