مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:152023-08-28پزشكي

بکارگیری دانشجویان علوم پزشکی نخبه به عنوان «همکار پژوهشی»


معاونان «فرهنگی و دانشجویی» و « تحقیقات و فناوری» وزارت بهداشت طی نامه ای از دانشگاه ها خواستند دانشجویان علوم پزشکی نخبه به عنوان «همکار پژوهشی» در طرح های تحقیقاتی به کار گرفته شوند.

- معاونان فرهنگی و دانشجویی و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت طی نامه ای از دانشگاه ها خواستند دانشجویان علوم پزشکی نخبه به عنوان همکار پژوهشی در طرح های تحقیقاتی به کار گرفته شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، طی نامه ای که از سوی معاونان فرهنگی و دانشجویی و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شد، از دانشجویان علوم پزشکی متعهد و توانمند در زمینه های تحقیقاتی که یکی از 3 شرط مدنظر را داشته باشند، به عنوان همکار پژوهشی در طرح های پژوهشی و مراکز تحقیقاتی استفاده می شود.

در نامه ای که از سوی دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی ودانشجویی وزارت بهداشت و دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارتخانه به روسا و سرپرستان دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شد، دانشجویان متعهد، باانگیزه و توانمند در زمینه های تحقیقاتی و پژوهشی که یکی از شرایط نخبه و استعداد درخشان یا دانشجوی Ph.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری دانشجویان علوم پزشکی نخبه به عنوان «همکار پژوهشی»

بکارگیری دانشجویان علوم پزشکی نخبه به عنوان «همکار پژوهشی»