مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 07:452023-09-05ورزشي

ماجرای آب روستای بی بی خاتونین مارگون چه بود؟


رسانه ها در روزهای گذشته به مشکل آب شرب روستای بی بی خاتونین در شهرستان مارگون پرداختند اما واقعیت ماجرا چه بود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در روزهای اخیر رسانه های مختلف از نبود آب و گل آلود بودن آب در منازل یکی از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد به نام بی بی خاتونین از توابع شهرستان مارگون منتشر کردند.

پس از این ماجرا بلافاصله تیم هایی با دستور مدیرعامل آب و فاضلاب برای بررسی شرایط آب شرب این روستا و شهرستان مارگون به این منطقه اعزام شد.

در بازدید سر زده از این روستا آب شرب مردم وصل و کیفیت آن نیز با آزمایشات انجام شده که البته در طی روند همیشگی آزمایش و ارزیابی کیفی همه منابع آبی در استان صورت می گیرد، آب شرب این منطقه مطلوب گزارش شد.

امید صالحی در این باره به خبرنگاران گفت: آب روستای بی بی خاتونین از چشمه ای که چند باری بهسازی شده است تأمین می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد افزود: در بررسی های سرزده همکاران ما به این روستا و بررسی آب، کیفیت ظاهری آن مطلوب گزارش شده و در بررسی سختی و کیفیت آب از نظر سلامت نیز آب این روستا سالم بود در یکی از خانه ها اما به دلیل استفاده از تانکر فرسوده شخصی (که فیلم آب گل آلود از آن خانه گرفته شده) سختی آب بالا بود که توصیه های لازم به آنها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای آب روستای بی بی خاتونین مارگون چه بود؟

ماجرای آب روستای بی بی خاتونین مارگون چه بود؟