مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-19بين الملل

ریاض منصور: حمایت بین المللی از فلسطینی ها محال نیست


قبل از برگزاری نشست های مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک که قرار است رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با یک هیئت وزارتی و سیاسی در آن شرکت کند، سفیر فلسطین در سازمان ملل درباره پرونده هایی به ویژه حمایت بین المللی از ملت فلسطین و عضویت کامل در سازمان ملل .

- قبل از برگزاری نشست های مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک که قرار است رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با یک هیئت وزارتی و سیاسی در آن شرکت کند، سفیر فلسطین در سازمان ملل درباره پرونده هایی به ویژه حمایت بین المللی از ملت فلسطین و عضویت کامل در سازمان ملل و دیوان کیفری بین المللی صحبت کرد که در این نشست ها در خصوص آن گفت وگو خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ریاض منصور، سفیر فلسطین در سازمان ملل در مصاحبه با روزنامه العربی الجدید گفت: محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و هیئت های همراه وی در نشست های مجمع عمومی سازمان ملل درباره حمایت بین المللی از ملت فلسطین و موضوع عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل صحبت خواهند کرد.

اکنون زمان آن رسیده که ما به عضویت کامل در سازمان ملل دست یابیم به ویژه اینکه توافقی درباره راهکار دو دولت وجود دارد و یکی از آنها دارای عضویت کامل است.

مسائلی که با پایان اشغال و استقلال و حقوق ملت فلسطین مرتبط است باید بین دو دولت حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض منصور: حمایت بین المللی از فلسطینی ها محال نیست

ریاض منصور: حمایت بین المللی از فلسطینی ها محال نیست