مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:402023-08-27سياسي

راهکارهای علمی و قضایی برای کاهش طلاق و سرقت


رییس کل دادگستری استان سمنان به راهکارهای علمی، قضایی و عملیاتی در راستای کاهش طلاق و سرقت اشاره کرد و گفت: کارگروه های پیشگیری از طلاق و سرقت در استان سمنان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفرعبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان در نخستین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان با تبریک ایام هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: طلاق یک عمل از مباحات زشت و ناپسند بوده و زیبنده جامعه متمدن اسلامی نیست.

وی گفت: از منظر دین مبین اسلام، تشکیل خانواده به منظور ساختن جامعه متمدن، اسلامی و مستحکم در برابر آسیب های اجتماعی معرفی شده است.

رییس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: طلاق عملی قبیح است و می تواند عامل بسیاری از بحران های بشری باشد؛ زیرا با وقوع طلاق اکثریت قریب به اتفاق، بنیان های مستحکم خانواده از هم گسیخته می شود و اساس و بنیان خانواده بر پایه، محبت و حسن رفتار اعضای خانواده با یکدیگر و سازش استوار است و هرچه بر آن خدشه وارد کند از بین برود، این امر با صلح و سازش و تفاهم قابل حل است.

عبداللهی با اشاره به راهکارهای علمی و قضایی در مورد کاهش طلاق افزود: با تشکیل کارگروه پیشگیری از طلاق مشتمل بر نهادهای اجرایی و قضایی مرتبط، چالش ها شناسایی و راهکارهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای علمی و قضایی برای کاهش طلاق و سرقت

راهکارهای علمی و قضایی برای کاهش طلاق و سرقت