مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-04حوادث

معدن رزمجاه طزره دامغان تعطیل شد


رییس کل دادگستری استان سمنان از تعطیلی موقت معدن رزمجاه طزره در دامغان خبر داد و گفت: تا زمان بررسی حادثه جان باختن شش معدنکار، این معدن تعطیل خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان در جمع خبرنگاران از تعطیلی موقت معدن رزمجاه طزره در دامغان خبر داد و اظهار کرد: این تعطیلی تا زمان رسیدگی به پرونده جان باختن شش کارگر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اطمینان از استانداردسازی و رعایت نکات ایمنی یکی از مسائلی است که در دوران تعطیلی معدن رزمجاه به آن پرداخته می شود، افزود: تا روشن نشدن علل وقوع این حادثه، این معدن تعطیل است.

رییس کل دادگستری استان سمنان از پیگیری قصور در این حادثه نیز خبر داد و گفت: با بی توجهی و سهل انگاری و به خطر افتادن امنیت کارگران برخورد قانونی و بدون اغماض صورت می گیرد.

عبداللهی همچنین با بیان اینکه این اطمینان خاطر برای خانواده های شاغلان معدن وجود داشته باشد که دستگاه قضایی به حفظ امنیت جان و مال مردم حساسیت نشان می دهد، بیان کرد: از مسؤولان ذی صلاح می خواهیم تا با حضور نزد خانواده های جان باختگان تسلی خاطر بازماندگان باشند و اقدامات لازم را برای پرداخت به موقع دیه این افراد انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن رزمجاه طزره دامغان تعطیل شد

معدن رزمجاه طزره دامغان تعطیل شد