مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-18سياسي

پیام آنتونیو گوترش به نمایشگاه کتاب صلح و دفاع


دبیرکل سازمان ملل به پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، پیام فرستاد.

- دبیرکل سازمان ملل به پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، پیام فرستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنتونیو گوترش در پیامش به پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع که توسط پاشا تبریزیان نماینده دفتر اطلاع رسانی سازمان ملل در تهران قرائت شد، نوشت: ما امسال روز جهانی صلح را در حالی گرامی می داریم که همزمان مردم سیاره ما در بحران به سر می برند.

درگیری هایی که تعداد بی سابقی از مردم را از خانه هایشان رانده است.

آتش سوزی های مرگبار، سیل های شدید و گرمایش زمین، فقر، نابرابری و بی عدالتی، بی اعتمادی، تفرقه و تعصب موضوع امسال یادآوری می کند که صلح فرایندی خودکار نیست و خود به خود به دست نمی آید.

صلح نتیجه اقدامات عملی است اقدام برای پیشرفت سریع تر به سوی آرمان های توسعه پایدار و اطمینان از اینکه هیچکس فراموش نخواهد شد اقدام برای پایان دادن به این جنگی که با سیاره مان و منابع طبیعی آن می کنیم.

اقدام برای حمایت از حقوق بشر و کرامت انسانی به خصوص که اکنون هفتاد و پنجمین سالگرد اعلامیه جهانی حقوق بشر را جشن می گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام آنتونیو گوترش به نمایشگاه کتاب صلح و دفاع

پیام آنتونیو گوترش به نمایشگاه کتاب صلح و دفاع