مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-17بين الملل

مخالفت 27 انجمن و سازمان بحرینی با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی


27 انجمن سیاسی و سازمان بحرینی ضمن اعلام مخالفت با عادی سازی روابط منامه و تل آویو، تاکید کردند اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان تشدید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، 27 انجمن سیاسی و سازمان بحرینی تحت ابتکاری به نام ابتکار ملی بحرین برای مقابله با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی در سومین سالگرد امضای توافق آبراهام مخالفت خود را با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

براساس گزارش روز شنبه وبگاه اللؤلؤه ، انجمن های مذکور تاکید کردند به رغم گذشت سه سال از زمان امضای توافق عادی سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی، نه تنها رژیم صهیونیستی از وحشی گری دست برنداشته، بلکه کشتار ملت فلسطین، بازداشت شهروندان، بی خانمان کردن فلسطینیان، تصاحب و تخریب منازل آن ها را تشدید کرده است.

انجمن های امضاکننده این ابتکار توافق آبراهام را خطری قریب الوقوع برای منافع ملت بحرین، فلسطین و تمام امت اسلامی دانستند و خاطرنشان کردند که تمام اقشار جامعه بحرین قاطعانه چنین امتیازدهی هایی را به رژیم صهیونیستی بر نمی تابند و توافق آبراهام تل آویو را به تشدید کشتارها و شکنجه ملت فلسطین ترغیب می کند و سرپوشی برای جنایات هایش خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت 27 انجمن و سازمان بحرینی با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

مخالفت 27 انجمن و سازمان بحرینی با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی