مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-27دانش

انتخاب دانشگاه «سیدجمال » به عنوان پایلوت رشته مدیریت اسلامی


رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از انتخاب این دانشگاه به عنوان پایلوت رشته مدیریت اسلامی در سطح کشور خبر داد.

- انتخاب دانشگاه سیدجمال به عنوان پایلوت رشته مدیریت اسلامی ایسنا/همدان رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از انتخاب این دانشگاه به عنوان پایلوت رشته مدیریت اسلامی در سطح کشور خبر داد.

دکتر صادق خزل پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی تفاهم نامه ای با بنیاد فقهی اسلامی، دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی در رشته مدیریت اسلامی به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شد.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی رشته جغرافیا با گرایش تغییر اقلیم از ترم جدید در دانشگاه سیدجمال مطرح کرد: در حوزه آموزش و پژوهش یکی از اصلی ترین فعالیت های صورت گرفته راه اندازی رشته جغرافیا با گرایش تغییر اقلیم در مقطع ارشد است که خوشبختانه از ترم جدید این رشته تحصیلی فعالیت خود را در این دانشگاه شروع می کند.

خزل پور همچنین از افتتاح خانه خلاق شهرستان اسدآباد در دانشگاه سیدجمال در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ساختمان خانه خلاق در دانشگاه سیدجمال ساخته شده و با افتتاح، فعالیتش به زودی آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش 183 نفر دانشجو در دانشگاه سیدجمال برای سال های 1403-1402 پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد، 15 نفر کارشناسی ارشد رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب دانشگاه «سیدجمال » به عنوان پایلوت رشته مدیریت اسلامی

انتخاب دانشگاه «سیدجمال » به عنوان پایلوت رشته مدیریت اسلامی