مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-06اجتماعي

مرز خسروی آماده بازگشت زائران اربعین


جانشین ستاد اربعین استان کرمانشاه با اشاره به همزمانی اربعین حسینی در ایران و عراق، گفت: مرز خسروی آماده بازگشت زائران اربعین با مهیا بودن تمام امکانات است.

- علی شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، اظهار کرد: موج بازگشت زائران اربعین حسینی از امروز شدت بیشتری خواهد یافت و در همین راستا مرز خسروی آماده بازگشت زوار است.

وی افزود: تاکنون 850 هزار تردد از پایانه مرزی خسروی صورت گرفته است و با توجه به اینکه اربعین حسینی در ایران و عراق در یک روز برگزار می شود امروز شاهد پیک بازگشت زائران هستیم.

جانشین ستاد اربعین استان کرمانشاه با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در پایانه مرزی خسروی، تصریح کرد: علاوه بر اتوبوس های درون شهری که در پایانه مرزی خسروی مستقر هستند اتوبوس های برون شهری نیز به مقصد تهران، اراک، اردبیل، قم و… منتقل می کنند.

شعبانی اضافه کرد: چندین دستگاه اتوبوس نیز توسط سپاه در مرز خسروی مستقر شده که به صورت رایگان زائران را به کرمانشاه منتقل می کنند.

وی ادامه داد: در مسیر بازگشت زوار نیز موکب هایی برای اسکان و پذیرایی تعبیه شده است و در تمام شبانه روز آماده پذیرش زائران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز خسروی آماده بازگشت زائران اربعین

مرز خسروی آماده بازگشت زائران اربعین