مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-14سياسي

نائب رییس خبرگان رهبری: نیاز به شکل گیری اردوی راهیان مقاومت داریم


در کنار اردو های راهیان نور و پیشرفت، راهیان مقاومت نیز باید شکل بگیرد؛ امروز ملت ما نیز ادامه دهنده راه شهید رییسعلی دلواری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری نائب رییس مجلس خبرگان رهبری شامگاه گذشته در جمع مردم تنگستان، با بیان اینکه کار تبلیغی از جایگاه خاصی برخوردار است، اظهار داشت: علاوه بر مساله تبلیغ در اسلام یک جایگاه ویژه برای معرفی اسوه در نظر گرفته شده است و انسان نیز گاهی اوقات احساس می کند این الگوهای مطرح در تاریخ بشر و اسلام نقش کلیدی در تربیت انسان دارند.

وی افزود: هر جایی که انسانی به کمال رسیده و شایستگی اسوه بودن را برای جامعه داشته، این چهره کمال یافته را معرفی کرده است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: افرادی که به خدا و روز رستاخیز دل بسته اند، شایستگی دارند که پیامبر را به عنوان الگوی رفتاری خود معرفی کنند.

 قرآن کتاب هدایت انسان می باشد و در جای جای آن الگوهای فراوانی معرفی شده است.

  نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حضرت محمد(ص) از برترین پیامبران در اسوه بودن، است، گفت: قرآن مرد را در قالب پیامبران و هم زن را در قالب آسیه همسر فرعون به عنوان الگو برای مومنان در طول تاریخ معرفی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نائب رییس خبرگان رهبری: نیاز به شکل گیری اردوی راهیان مقاومت داریم

نائب رییس خبرگان رهبری: نیاز به شکل گیری اردوی راهیان مقاومت داریم