مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-12اجتماعي

برگزاری جشن عاطفه ها با شعار «آینده ساز باشیم»


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها با شعار «آینده ساز باشیم» گفت: این پویش ملی با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال نیز در آستانه بازگشایی مدارس جشن عاطفه ها با شعار آینده ساز باشیم برگزار می شود، اظهار داشت: در این پویش ملی که با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود، کمک های مردمی و خیرین جمع آوری شده تا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید لوازم التحریر، البسه و سایر مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری این جشن از اول شهریور آغاز شده و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت، افزود: این جشن با بهره گیری از ظرفیت 182 مرکز نیکوکاری در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 7 هزار دانشجو و دانش آموزی تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، گفت: برنامه ریزی شده است که کمک های مردمی تا قبل از بازگشایی مدارس به دست دانش آموزان نیازمند برسد.

صالحی تصریح کرد: از ابتدای شهریور ماه تلاش شده است که با بهره گیری از پایگاه های سطح مساجد و بسیج و روش های غیرحضوری از مشارکت خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن عاطفه ها با شعار «آینده ساز باشیم»

برگزاری جشن عاطفه ها با شعار «آینده ساز باشیم»