مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:302023-08-29اقتصادي

بیش از 110 پروژه عمرانی در حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری اجرا شد


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اجرای بیش از 110 پروژه عمرانی در حوزه سلامت همزمان با دولت سیزدهم خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اجرای بیش از 110 پروژه عمرانی در حوزه سلامت همزمان با دولت سیزدهم خبر داد.

عبدالواحد رحیمی هفتم شهریورماه با اعلام این خبر به رسانه های چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: همزمان با آغاز به کار دولت سیزدهم و در راستای طرح عدالت و تعالی نظام سلامت، بیش از 110 پروژه عمرانی با زیربنای 90 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان با کاربری های مختلف بهداشتی، درمانی و اداری با هدف بهبود و توسعه زیرساخت های حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری در دست اقدام قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در این دولت، 106 پروژه در حوزه بهداشت، درمان و سلامت چهارمحال و بختیاری تکمیل و به سرانجام رسید.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرداضافه کرد: در دولت کنونی 44 طرح در حوزه های مختلف بهداشت، درمان و سلامت استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی یادآور شد: در دولت سیزدهم ثبت نام 31 طرح اشتغالزایی به میزان بیش از 251 میلیارد ریال در سامانه تسهیلات جامع کشور انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 110 پروژه عمرانی در حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری اجرا شد

بیش از 110 پروژه عمرانی در حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری اجرا شد