مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-23سياسي

آشـنـایـی بـا مـتـاورس و دارایـی دیـجـیـتـال


کمیته پژوهش انجمن علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اسلامی تبریز با مشارکت انجمن های همکار، وبینار «آشنایی با متاورس و دارایی دیجیتال» را برگزار می کند.

- کمیته پژوهش انجمن علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اسلامی تبریز با مشارکت انجمن های همکار، وبینار آشنایی با متاورس و دارایی دیجیتال را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه ششم شهریور ماه ساعت 11 الی 13، با سخنرانی دکتر بهنام علیزاده اشرفی ـ استادیار دانشکده چند رسانه ای هنر اسلامی تبریز و مهندس حسام ساکیان محمدی ـ عضو هیئت علمی دانشکده چند رسانه ای هنر اسلامی تبریز، به صورت آنلاین برگزار می شود.

متاورس چیست و چگونه کار می کند ، فناوری های بنیادین متاورس ، ان اف تی چیست و در متاورس چه کاربردی دارد ، معماری و متاورس ، مقدمه ای بر رمز ارزها ، بلاکچین و مفاهیم کلی مربوط به ترانزاکشن ها ، مفاهیم و روش های ماینینگ ، والت ها و استخرهای ماینیگ و فلایت شیت ها ، اینتر اوپرابیلیتی و تبدیل فرمت ها و روش های ساخت و فروش ان اف تی ها از جمله موضوعات و سرفصل هایی است که در این برنامه ارائه خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به لینک https://b2n.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشـنـایـی بـا مـتـاورس و دارایـی دیـجـیـتـال

آشـنـایـی بـا مـتـاورس و دارایـی دیـجـیـتـال