مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 19:402023-09-20اجتماعي

کمیته امداد خراسان شمالی از 897 دانش آموز حمایت می کند


مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: 897 نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی در مدارس همدل مشغول به تحصیل هستند.

- مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 14 هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار کرد: هم اکنون 897 نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان در مدارس همدل استان مشغول به تحصیل هستند.

  وی گفت: کمیته امداد این افتخار را دارد که از ابتدای تأسیس تاکنون خدمات ارزشمندی به نیازمندان ارائه داده است که اجرای برنامه های فرهنگی و کمک به توانمندسازی فرهنگی خانواده های نیازمند یکی از اساسی ترین برنامه های این نهاد است.

مدیر کل کمیته امداد استان افزود: طرح مدارس همدل با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیر و احسان در مدارس، ارتقا کیفیت فعالیت های پرورشی و آموزشی مدارس و شناسایی و حمایت از دانش آموزان مستعد و علاقه مند به تحصیل در کمیته امداد اجرایی شده است.

الهی راد اظهار داشت: در طرح مدارس همدل که با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش انجام می شود، دانش آموزان نیازمند به صورت رایگان ثبت نام می شوند و از بابت هزینه های تحصیلی و دیگر برنامه های آموزشی هزینه ای از آنها دریافت نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد خراسان شمالی از 897 دانش آموز حمایت می کند

کمیته امداد خراسان شمالی از 897 دانش آموز حمایت می کند