مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-26اقتصادي

تعاونی های اصفهان 68 میلیون دلار صادرات خارجی داشتند


معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: تعاونی های فعال این استان در سال گذشته بالغ بر 68 میلیون دلار به خارج از کشور صادرات داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الامین امیری صبح شنبه در نشست خبری که مناسبت هفته تعاون برگزار شد، با اشاره به اینکه استان اصفهان سه هزار و 588 تعاونی فعال دارد که در 14 حوزه فعالیت می کنند، اظهار داشت: این تعاونی ها در سال 1401 نزدیک به 68 میلیون دلار به کشورهایی چون عراق، افغانستان و تاجیکستان صادرات داشتند.

وی با اشاره به اینکه میزان صادرات تعاونی های استان در سال 1401 نسبت به سال قبل تر آن 24 درصد افزایش یافت، خاطرنشان کرد: اصفهان به لحاظ میزان صادرات تعاونی ها جزو چهار استان برتر کشور شناخته می شود.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه در سال 1401 در حوزه تعیین تکلیف تعاونی ها و نهضت فعال سازی واحدهای غیر فعال استان در کشور رتبه چهارم را کسب کردیم، اضافه کرد: اصفهان رتبه دوم کشور در حوزه تعاونی های توسعه و عمران است.

امیری به ارائه تسهیلات به تعاونی ها اشاره کرد و گفت: در سال 1401 ردیف اعتباری برای تسهیلات بانکی تعاونی ها 2 هزار میلیارد تومان بود که این رقم در سال 1402 به سه هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های اصفهان 68 میلیون دلار صادرات خارجی داشتند

تعاونی های اصفهان 68 میلیون دلار صادرات خارجی داشتند