مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-29فرهنگي

فرصت ارسال آثار به سوگواره «سلسله طلایی» در قم تمدید شد


دبیر نخستین سوگواره «سلسله طلایی» از تمدید مدت ارسال آثار تصویرگری، تایپوگرافی و داستان نویسی به این سوگواره با موضوع امام حسین (ع) تا 11 مهرماه امسال خبر داد.

- قم- دبیر نخستین سوگواره سلسله طلایی از تمدید مدت ارسال آثار تصویرگری، تایپوگرافی و داستان نویسی به این سوگواره با موضوع امام حسین (ع) تا 11 مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سلطانی پیش از ظهر سه شنبه در گفت گو با خبرنگاران با اشاره به تمدید فرصت ارسال آثار به سوگواره سلسله طلایی با موضوع امام حسین (ع)، اظهار کرد: در فراخوان قبلی جشنواره بر لزوم تولید آثار تصویرسازی، تایپوگرافی و داستان نویسی ویژه گروه سنی الف تأکید شده بود اما از مجموع بیش از 500 اثر ارسالی، 70 درصد از آثار متأسفانه در گروه های سنی ب و ج ارسال شده که مغایر با فراخوان اعلام شده است.

وی تصریح کرد: به همین منظور به دلیل اینکه حقی از نفرات شرکت کننده تضییع نشود، با نظر اعضای شورای سیاستگذاری سوگواره مقرر شد علاوه بر گروه سنی الف ، هنرمندان آثار خود را در گروه های سنی ب و ج تا تاریخ 11 مهرماه سال 1402 (غیر قابل تمدید) به دبیرخانه ارسال کنند.

دبیر نخستین سوگواره سلسله طلایی افزود: هنرمندان در صورت تمایل می توانند علاوه بر آثار ارسالی مجدداً آثار دیگر خود را به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ارسال آثار به سوگواره «سلسله طلایی» در قم تمدید شد

فرصت ارسال آثار به سوگواره «سلسله طلایی» در قم تمدید شد