مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-25سياسي

اختصاص 553 میلیارد تومان بودجه برای پروژه های هفته دولت در ورامین


فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: در طول دو سال گذشته اتفاقات خوبی افتاده است که در این مسیر تمامی مطالبات مردمی در دستور کار قرار گرفته است و برای انجام این امور تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

- ایسنا/تهران فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: در طول دو سال گذشته اتفاقات خوبی افتاده است که در این مسیر تمامی مطالبات مردمی در دستور کار قرار گرفته است و برای انجام این امور تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ورامین ظهر جمعه سوم شهریور ماه ، ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مؤلفه اصلی دولت شهیدان رجایی و باهنر تبلور دولت اسلامی و زمینه ساز مقدمه ای برای ظهور تمدن اسلامی بود که این موضوع تنها در 28 روز عمر این دولت اتفاق افتاد.

وی افزود: مجاهدت و تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مردم و پایبندی به اصول نظام جمهوری اسلامی یکی دیگر از مؤلفه های اصلی دولت شهیدان رجایی و باهنر بود که این دولت را در بین دولت های مختلف این نظام برجسته کرد.

درویشی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه خاطر نشان کرد: علت اصلی دشمنی دشمنان که اکنون شاهد بی سابقه ترین هجمه ها هستیم ، حاکمیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی است که دفاع از مظلوم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 553 میلیارد تومان بودجه برای پروژه های هفته دولت در ورامین

اختصاص 553 میلیارد تومان بودجه برای پروژه های هفته دولت در ورامین