مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-10اقتصادي

رشد صادرات ذوب آهن اصفهان


محصولات ذوب آهن اصفهان بر پایه شعار دیرینه ( با اطمینان بسازید) و برخورداری از آخرین اســتانداردهای روز دنیا همواره در عرصه ملی و بین المللی جایگاه ویژه ای در بین رقبا دارند و به بیش از 17 کشــور دنیا صادر می شوند.

- رکود ایجاد شده در بازارهای جهانی فولاد تا چه میزان بر صادرات محصولات شــرکت تاثیرگذار است؟ بحران های مالی به وجود آمده در کشــور های اروپایی و آمریکا و همچنین ادامه یافتن جنگ اوکراین موجب رکود در بازارهای جهانی فولاد گردید به نحوی که تاثیر زیادی بر تقاضای این محصــولات و در نهایت کاهش سطح قیمت های جهانی در حوزه محصولات فولادی را به دنبال داشت.

کاهش رشد اقتصادی کشور چین چه تاثیری بر بازار فولاد جهان دارد؟ کشور چین با توجه به وضعیت جمعیت و میزان تولید از شاخص های اصلی تغییر در بازارهای جهانی می باشد و کوچکترین تغییرات در میــزان تقاضا و عرضه در این کشور بر همه مناسبات جهانی تاثیرگذار است.

کاهش رشد اقتصادی چین باعث کاهش تقاضای مصرف فولاد در این کشــور و مازاد عرضه در سطح جهانی گردیده و به همین دلیل قیمت های جهانی فولاد، کاهش یافته است.

محدودیت هــا و چالش های پیــش رو در صادرات محصولات فولادی چیست؟ محدودیت های صادراتی همواره از چالش های پیش رو در این حوزه بوده است، از جمله تحریم های ظالمانه در سال های اخیر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد صادرات ذوب آهن اصفهان

رشد صادرات ذوب آهن اصفهان