مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-03اقتصادي

کاهش و تثبیت قیمت گوشت قرمز تا آبان ماه در چهارمحال و بختیاری


سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش و تثبیت قیمت گوشت قرمز تا آبان ماه در استان، گفت: - بهروز میرزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به کاهش و تثبیت قیمت گوشت قرمز تا آبان ماه در چهارمحال و بختیاری، گفت: هم اکنون هر کیلوگرم گوشت گوسفندی با استخوان 460 هزار تومان و گوشت گوساله 480 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به منظور کاهش قیمت گوشت قرمز بازدیدهای مستمری از کاروان سراهای عرضه دام در استان و جلسات متعددی با سرصنف قصابان انجام و مشکلات احصاء شده است.

وی افزود: از این رو خروج دام زنده به خصوص دام سبک از استان محدود و تنها با صدور مجوز انجام می شود و از سوی دیگر توزیع گوشت منجمد در دستور کار قرار گرفته است.

میرزایی اضافه کرد: با ایجاد چندین قصابی مخصوص به منظور عرضه گوشت بز و بزغاله با قیمت 330 تا 370 هزار تومان سعی می شود افزایش قیمت گوشت قرمز را مهار کنیم.

وی عنوان کرد: آخرین تذکرهای لازم به متصدیان کاروان سراها و قصابان داده شده است و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی برخورد قانونی و جدی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش و تثبیت قیمت گوشت قرمز تا آبان ماه در چهارمحال و بختیاری

کاهش و تثبیت قیمت گوشت قرمز تا آبان ماه در چهارمحال و بختیاری