مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-25سياسي

فرایند اداری صدور 530 سند مالکیت در شهرستان بختگان تکمیل شده است


به منظور پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه، رییس کل دادگستری استان فارس به شهرستان بختگان سفر کرد و از نزدیک به بررسی روند صدور اسناد مالکیت خانوارهای این شهرستان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در راستای پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان فارس حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با سفر به شهرستان بختگان به بررسی میزان پیشرفت صدور اسناد مالکیت خانوارهای این شهرستان پرداخت.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس در این سفر یک روزه همچنین اسناد مالکیت فرمانداری و شبکه بهداشت این شهرستان را به مسئولین شهرستان اهداء کرد.

حجت الاسلام والسلمین موسوی ضمن حضور در اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان و بررسی فرایند صدور اسناد مالکیت های شهروندان ، صاحبان املاک و ادارات و نهاد های این شهرستان در  جلسه ای که با حضور مسئولان ذی زبط برگزار شد بر اجرای به موقع مصوبه سفر رییس قوه قضاییه به استان در خصوص صدور  اسناد مالکیت شهروندان تأکید کرد.

رییس شورای قضایی استان فارس با بیان اینکه اتمام فرایند قانونی صدور 530 سند، از زمان سفر رییس قوه قضاییه تاکنون حاکی از همت همکاران در مجموعه ثبت استان و پیگیری های جدی قضایی و همراهی نهاد های اجرایی است گفت: دستور ویژه رییس قوه قضاییه در جریان سفر به استان فارس در جهت رفع ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند اداری صدور 530 سند مالکیت در شهرستان بختگان تکمیل شده است

فرایند اداری صدور 530 سند مالکیت در شهرستان بختگان تکمیل شده است