مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-04اجتماعي

ثبت 264 هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی


معاون فنی و راه های روستایی راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 264 هزار و 91 تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی طی 5 ماه امسال توسط دوربین های ثبت تخلف به ثبت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز علی ربانی، معاون فنی و راه های روستایی راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: 264 هزار و 91 تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی طی 5 ماه امسال توسط دوربین های ثبت تخلف به ثبت رسید.

وی گفت: در این بازه زمانی، در محورهای شیروان - فاروج، چمن بید - گلستان و سه راهی ایرج - سنخواست به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط ثبت شد.

معاون فنی و راه های روستایی راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: همچنین بیشترین تخلفات سرعت لحظه ای، مربوط به محور دوراهی پیش قلعه به راز و جرگلان و کمترین تخلفات سرعت، مربوط به محور بجنورد - آشخانه بوده است.

ربانی خاطرنشان کرد: بیشترین محور پرتردد در این مدت شیروان - بجنورد و بالعکس با بیش از 3 میلیون و 206 هزار تردد به ثبت رسید.

وی همچنین بیشترین متوسط تردد روزانه در ماه گذشته را شیروان - بجنورد (بجنورد) و بالعکس و محور دارای بیشترین تردد (براساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور) را چمن بید - جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس ذکر و اضافه کرد: در مرداد ماه امسال، محور دارای کمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 264 هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی

ثبت 264 هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی