مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 17:562023-09-12سياسي

میزبانی حرم امام رضا(ع) از 700 عالم اهل سنت+عکس


در آستانه سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص)، 700 اندیشمند و عالم اهل سنت به میزبانی آستان قدس رضوی در همایش بزرگ «آرامش امت در پناه قرآن و عترت» گرد هم آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس در آستانه سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص)، 700 اندیشمند و عالم اهل سنت به میزبانی آستان قدس رضوی در همایش بزرگ آرامش امت در پناه قرآن و عترت گرد هم آمدند.

این اندیشمندان اهل سنت پیش از حضور در این همایش، برای عرض ارادت به حضرت رضا(ع)، در قالب کاروان و تشرف جمعی، از چهارراه شهدا به سمت حرکت کردند و زائر امام رضا(ع) شدند.

کاروان 700 نفره اندیشمندان اهل سنت، پس از زیارت بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع)، در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی حضور یافتند و در همایش بزرگ آرامش امت در پناه قرآن و عترت شرکت کردند.

ضرورت اتحاد دنیای اسلام عبدالحمید طالبی؛ رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به علمای اهل سنت، اظهار کرد: هر ساله تعداد زیادی از مسلمانان اهل تسنن به عشق پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت طاهرین(ع) به ارض اقدس توس مشرف می شوند که این امر نشان دهنده عشق و ارادت آنها به ساحت مقدس اهل بیت(ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی حرم امام رضا(ع) از 700 عالم اهل سنت+عکس

میزبانی حرم امام رضا(ع) از 700 عالم اهل سنت+عکس