مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-05سياسي

بهره برداری از 6 قطعه آزادراه شیراز - اصفهان


همزمان با سفر ریاست جمهور و هیات دولت به استان فارس شش قطعه از آزاد راه شیراز - اصفهان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدهادی ایمانیه در حاشیه بازدید از آزادراه شیراز - اصفهان بیان کرد: با توجه به تلاش های گسترده و شبانه روزی توسط نیروهای وزارت راه و شهرسازی، وزارت دفاع و پیمانکاران فعال در این پروژه به ویژه در چند ماه گذشته، امید است هم زمان با سفر ریاست جمهوری به استان فارس شاهد بهره برداری از شش قطعه این پروژه ملی باشیم.

وی در خصوص وضعیت این آزادراه، تصریح کرد: به گفته همکاران بنده در حوزه های فنی، شش قطعه از این پروژه بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ هم اکنون در حال نصب باقیمانده علائم راهنمایی و رانندگی و همچنین خط کشی ها هستند که در روزهای آینده تکمیل می شود.

ایمانیه از استقرار جایگاه موقت سوخت گیری، دو پاسگاه پلیس، دو پایگاه اورژانس و دو پایگاه هلال احمر به شکل موقتی در این آزادراه خبر داد و افزود: امیدواریم تا دهه فجر و یا حداکثر تا آخر سال قطعه هفت مورد بهره براری قرار گیرد و هم زمان با آن نیز مراکز امدادی و خدماتی به پایگاه های دائمی خود منتقل شوند.

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان ضمن تشکر از سازمان برنامه وبودجه کشور، وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع که به صورت جهادی در میدان حاضر شدند، اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 6 قطعه آزادراه شیراز - اصفهان

بهره برداری از 6 قطعه آزادراه شیراز - اصفهان