مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-30اقتصادي

صادرات 2 میلیارد دلاری محصولات غیر نفتی استان تهران


مدیرکل صمت استان تهران با اشاره به صادرات 2 میلیارد دلاری توسط تولیدکندگان استان تهران در 4 ماه نخست سال جاری گفت: در سال گذشته بیش از 12 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی از استان تهران داشتیم.

- محمود سیجانی مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران درباره برنامه های هفته دولت اظهار کرد: 37 پروژه صنعتی به ارزش 7450 میلیارد تومان با ایجاد اشتغال بیش از 3000 نفر در حوزه های مختلف صنعت به بهره برداری رسید.

وی مهم ترین برنامه و راهبرد استان در حوزه صنعت و معدن را حفظ و نگهداشت واحدهای موجود دانست و گفت: هر هفته در کارگروه رفع موانع تولید استان بررسی مسایل و مشکلات تولیدکنندگان با دستگاه های اجرایی، بانک های عامل و دیگر موضوعات پیگیری می شود.

900 واحد راکد در استان تهران وجود دارد مدیرکل صمت استان تهران با اشاره به هدف گذاری احیاء 220 واحد راکد تا پایان سال جاری بیان کرد: در استان تهران حدود 900 واحد راکد از مجموع 10250 واحد وجود دارد که در سال گذشته موفق به احیاء 205 واحد شدیم.

سیجانی در ادامه به افزایش ظرفیت 470 واحد تولیدی اشاره و تشریح کرد: هرچقدر واحدها به ظرفیت اسمی نزدیک شوند هزینه های تولید کاهشی در نتیجه قیمت تمام شده کالا پایین آمده و از منافع ملی بهتر استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 2 میلیارد دلاری محصولات غیر نفتی استان تهران

صادرات 2 میلیارد دلاری محصولات غیر نفتی استان تهران