مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 20:452023-09-05ورزشي

دختران پومسه رو ایران نایب قهرمان آسیا شدند، پسران سوم


پومسه روهای نوجوان کشورمان در پایان رقابتهای قهرمانی آسیا در دو بخش دختران و پسران به ترتیب عناوین نایب قهرمانی و سومی را به خود اختصاص دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هفتمین دوره رقابت های پومسه قهرمانی نوجوانان آسیا امروز سه شنبه 14 شهریور ماه با حضور 99 تکواندوکار از 17 کشور به میزبانی لبنان و در سالن نوفل نوهاد شهر بیروت برگزار شد که حاصل تلاش نمایندگان کشورمان هفت مدال نقره و برنز بود.

فاطمه سلمانی زاده در فینال بخش انفرادی استاندارد با کسب 7/91 امتیاز پس از نمایندگان کره جنوبی و چین تایپه موفق به کسب نشان برنز شد.

حنانه احمدی در فینال بخش انفرادی ابداعی با امتیاز 7/033 پس از نماینده کره جنوبی که امتیاز 7/200 را کسب کرده بود، در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست یافت.

یاسین اکبری در فینال بخش انفرادی ابداعی پسران، با امتیاز 7/199 پس از نماینده کره جنوبی در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره رسید.

تیم ملی پومسه دختران کشورمان با ترکیب ساناز تقی پور، فاطمه سلمانی زاده و شیما نساجی با امتیاز 7/832 و 0/3 امتیاز کمتر از تیم کره جنوبی در رده دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد.

امیرعلی علیزاده، علیرضا زینی و عادل منصوری در ترکیب تیم ملی پومسه پسران با کسب 7/699 امتیاز، مدال برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران پومسه رو ایران نایب قهرمان آسیا شدند، پسران سوم

دختران پومسه رو ایران نایب قهرمان آسیا شدند، پسران سوم