مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-28اقتصادي

استاندار اصفهان: صدور و تمدید گذرنامه زائران اربعین در اصفهان سرعت گرفته است


تفویض اختیار به استان اصفهان، تجربه خوب امسال است که اگر در سال های آینده نیز در محدوده زمانی مورد نیاز همین امر تکرار شود شاهد سرعت در صدور و تمدید گذرنامه و رضایت بیشتر مردم خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان صبح امروز از مرکز صدور گذرنامه قرارگاه اربعین فرماندهی انتظامی، پایانه مسافربری کاوه و مرکز ارائه ارز اربعین بانک ملی مرکزی استان و تأمین اجتماعی بازدید و از نزدیک و بدون واسطه با مردم صحبت کرد.

وی در بازدید سرزده از اداره گذرنامه گفت: مجموعه فراجای استان در حوزه گذرنامه با راه اندازی موکب اربعین و تجمیع خدمات مختلف در حوزه صدور، تمدید، پست، رصد و رفع بعضی از مغایرت ها، در حال تکمیل است و این مهم نسبت به سال گذشته مشهود است.

مرتضوی ادامه داد: به دلیل حجم جمعیت و درخواست صدور گذرنامه از 29 مردادماه دو دستگاه چاپگر گذرنامه به این مجموعه اضافه شده است که بعد از استقرار این دو دستگاه در 2 یا 3 روز گذرنامه متقاضی ثبت و صادر می شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه فرآیند تمدید نیز ظرف 2 الی سه دقیقه با الصاق برچسب تمدید انجام می شود، بیان کرد: در این بازدید در گفت وگو با مردم دریافتم بسیاری از مشکلات برای متقاضیانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: صدور و تمدید گذرنامه زائران اربعین در اصفهان سرعت گرفته است

استاندار اصفهان: صدور و تمدید گذرنامه زائران اربعین در اصفهان سرعت گرفته است