مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 19:352023-09-10سياسي

فعالیت شبانه روزی 300 شبکه فارسی زبان علیه کشور


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: قریب به 300 شبکه فارسی زبان شبانه روز بر علیه ارزش های اسلامی و انقلابی کشورمان کار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در مراسم آغاز رزمایش مثل مصطفی با بیان اینکه زیبایی های فرهنگی و معنوی، شور و شوق و جلوه هایی عاشورا در هشت سال جنگ تحمیلی قابل مشاهده است، اظهار داشت: روحیه رزمندگان، عشق به ولایت، جهاد و شهادت رمز پیروزی ما و اساس مجاهدت پایداری رزمندگان بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اهمیت تبلیغات و جنگ روانی که دشمنان به راه انداخته اند، افزود: قریب به 300 شبکه فارسی زبان شبانه روز علیه ارزش های اسلامی و انقلابی کشورمان کار می کنند.

وی ضمن اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: امروز به برکت مجاهدت مردم نجیب و عاشورایی کشورمان توانسته ایم در مقابل فتنه های دشمنان و تحریم های شکننده آنان مقاومت کنیم.

سردار کرمی با بیان اینکه ایران اسلامی بیش از 44 سال است که دشمن را در همه صحنه ها وادار به شکست کرده است، اظهار کرد: گذشت آن زمانی که آمریکایی ها خود را مالک قدرت در کره زمین می دانستند، اکنون شاهد انتقال قدرت از غرب به شرق هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شبانه روزی 300 شبکه فارسی زبان علیه کشور

فعالیت شبانه روزی 300 شبکه فارسی زبان علیه کشور