مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:122023-09-19ورزشي

امیری: از داوران واجد شرایط انتخابی تیم ملی پرورش اندام تست بین المللی گرفته میشود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با پیگیری های فدراسیون بدنسازی و هماهنگی با فدراسیون جهانی مقرر گردید در مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام جهت اعزام به رقابت های جهانی 2023 اسپانیا که روز جمعه 31 شهریورماه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می گردد، - دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از تست بین المللی داوران درجه یک ملی در مسابقات انتخابی تیم ملی جهانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با پیگیری های فدراسیون بدنسازی و هماهنگی با فدراسیون جهانی مقرر گردید در مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام جهت اعزام به رقابت های جهانی 2023 اسپانیا که روز جمعه 31 شهریورماه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می گردد، از داوران واجد شرایط دریافت دفترچه داوری بین المللی تست گرفته شود.

وی افزود: بنا بر این روز جمعه و در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام، از داوران درجه یک ملی کشورمان تست گرفته خواهد شد و در صورت قبولی به آن ها دفترچه بین المللی اعطا می گردد.

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران یکی از نامزد های اصلی اخذ میزبانی مسابقات قهرمانی جهان در سال 2024 است، این رقابت ها از نظر نحوه برگزاری، محل برگزاری و همچنین شیوه داوری زیر ذره بین فدراسیون جهانی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیری: از داوران واجد شرایط انتخابی تیم ملی پرورش اندام تست بین المللی گرفته میشود

امیری: از داوران واجد شرایط انتخابی تیم ملی پرورش اندام تست بین المللی گرفته میشود