مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-30اقتصادي

افتتاح دکل BTS مخابراتی همراه اول در روستای لامیزده محمودآباد


به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، به همت دولت سیزدهم دکل BTS مخابراتی همراه اول با اعتبار 6 میلیارد تومان در روستای لامیزده شهرستان محمودآباد به بهره برداری رسید .

- ایسنا/مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، به همت دولت سیزدهم دکل BTS مخابراتی همراه اول با اعتبار 6 میلیارد تومان در روستای لامیزده شهرستان محمودآباد به بهره برداری رسید .

نائب رییس شورای بخش مرکزی شهرستان محمودآباد امروز در حاشیه افتتاحیه پروژه های هفته دولت با بیان اینکه 20 سال انتظار مردم این منطقه با افتتاح این پروژه به پایان رسید، اظهار کرد: به همت دولت سیزدهم دو دهه انتظار مردم این منطقه به پایان رسید و شاهد بهره برداری از طرح مخابراتی در روستای لامیزده شهرستان محمودآباد هستیم.

عبدلله صادقی با اعلام اینکه این پروژه در حال حاضر حدود 6 میلیارد تومان هزینه داشت تا به مرحله تولید برسد، افزود: این دکل مخابراتی به رغم روستای لامیزده، روستای بولیده، کرچک نوایی، کرچک لاریجان و سنگ کتی را تحت پوشش قرار داده است.

وی یادآور شد: این پروژه را با تمام مشکلات و فرازنشیب هایش در اولین فرصت شروع به ساخت کردیم تا مردم این منطقه از مشکلات کمبود سیگنال مخابراتی آسوده خاطر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دکل BTS مخابراتی همراه اول در روستای لامیزده محمودآباد

افتتاح دکل BTS مخابراتی همراه اول در روستای لامیزده محمودآباد