مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:002023-08-26بين الملل

فرار به جلو، این قدر گل درشت؟!


«عضویت ایران در بریکس، شلیک به تحریم های آمریکا»، چرا این تیتر باید به غربگرایان بر بخورد؟ مگر ادعا نمی کردند مسأله شان، لغو تحریم هاست؟ پس چرا تدارک برای بی اثر کردن تحریم ها، - عضویت ایران در بریکس، شلیک به تحریم های آمریکا ، چرا این تیتر باید به غربگرایان بر بخورد؟ مگر ادعا نمی کردند مسأله شان، لغو تحریم هاست؟ پس چرا تدارک برای بی اثر کردن تحریم ها، آنها را به دست و پا می اندازد؟! فارس پلاس؛ محمد ایمانی در یادداشتی نوشت: غربگرایان ادعا می کردند ایران به عضویت بریکس پذیرفته نخواهد شد، اما حالا که این پیشگویی های شان هم خلاف از آب درآمده، شروع کرده اند به فرار به جلو! احمد زیدآبادی از گردانندگان روزنامه هم میهن نوشته است: اینکه محفل کیهان و نیروهای همسوی از عضویت ایران در بریکس اظهار شوق و شادی کرده اند، برای ما هم جای خوشحالی دارد.

تا باشد از این نوع شوق و شادی ها! از تشویق حوثی ها به حمله موشکی به دوبی و ابوظبی و ریاض تا رسیدن به ذوق زدگی برای پیوستن به یک گروه بین المللی، واقعاً راه کوتاهی نیست.

امیدوارم روزی که جمهوری اسلامی بنا به اصرار و پادرمیانی همین گروه بریکس، برجام یا صورتی از آن را امضاء کرد، محفل کیهان باز هم به همین اندازه شور و اشتیاق نشان دهد! حالا اگر دلش خواست می تواند آن را هم شلیک به تحریم ها و یا اصلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار به جلو، این قدر گل درشت؟!

فرار به جلو، این قدر گل درشت؟!