مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:202023-08-28سياسي

مسیر اهل بیت (ع) با زبان رساتر بیان و تبیین شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: امروز باید مسیری را که اهل بیت (ع) برای ما ترسیم کرده اند، به زبان رساتر و گویاتر بیان و تبیین شود.

- زنجان-معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: امروز باید مسیری را که اهل بیت (ع) برای ما ترسیم کرده اند، به زبان رساتر و گویاتر بیان و تبیین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی شهامی شامگاه شنبه در آیین اختتامیه نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق با تاکید بر اینکه برای تبیین و بیان بهتر مسیری که اهل بیت (ع) برای به ترسیم کرده اند، باید زبان گویاتر و رساتری نسبت به گذشته داشته باشیم، اظهار کرد: برای تحقق این امر باید رویکردهای جدیدی را در آیین بزرگداشت اهل بیت (ع) اتخاذ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اتخاذ چنین رویکردی در عزاداری ها زمینه را برای خرسندی اهل بیت (ع) و نیز نشان دادن عظمت ایشان به معنای واقعی کلمه فراهم خواهد کرد، ادامه داد: برای عملیاتی کردن این نوع نگان و نگرش در عزاداری ها همه باید پای کار باشیم تا این مسیر به صورت رساتر و گویاتر به جهانیان انتقال پیدا کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از عکاسانی که یکی از میراث ناملموس جهان اسلام را در زنجان به تصویر کشیدند، عنوان کرد: بی شک یوم الزینب بعد از منا و یوم العباس بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر اهل بیت (ع) با زبان رساتر بیان و تبیین شود

مسیر اهل بیت (ع) با زبان رساتر بیان و تبیین شود