مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-26پزشكي

250نفر کادر درمان هرمزگان در مرزها به زائران اربعین خدمات می دهند


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: 250 نیروی کادر بهداشت و درمان با حضور در مرزهای مشرف به کربلا و نجف خدمات رسانی به زائران را برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامعلی جاویدان بیان داشت: هشت درمانگاه از استان هرمزگان شامل درمانگاه انصارالمهدی قشم، قمربی هاشم میناب، عبدالحمید سالاری حاجی آباد، علی اکبر رودان در کربلا و همچنین 2 تیم درمانی موکب شهید عراقی زاده در سه مکان ناصریه نجف، عمود 471 بین راه نجف و کربلا و در محل کربلای معلی یک درمانگاه اصلی به همراه یک درمانگاه طب سنتی برپا می کنند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی و تمهیدات دارویی لازم جهت خدمات درمانی به زائرین اربعین انجام شده است، اظهار کرد: بیشترین مراجعان زائران به موکب های سلامت به دلیل بیماری های اسهال، استفراغ، گرمازدگی، گرفتگی عضلانی، تاول پا، عرق سوز و از این نوع آسیب ها است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، با بیان اینکه همچنین 60 پایگاه اورژانس جاده ای شهری و بین شهری در استان خدمات به زائران ارائه می دهند، تصریح کرد: تمامی مراکز بهداشتی و بیمارستان های مسیر اعزام زائران اربعین حسینی در هرمزگان از 27 مردادماه امسال تا 20 شهریورماه جاری به صورت آماده باش بوده و خدمات رایگان ارائه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250نفر کادر درمان هرمزگان در مرزها به زائران اربعین خدمات می دهند

250نفر کادر درمان هرمزگان در مرزها به زائران اربعین خدمات می دهند