مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:502023-08-29اقتصادي

اختصاص 2000میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به استان اختصاص یافته است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به استان اختصاص یافته است.

مرتضی بهزادفر 7 شهریور ماه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: کل اعتبارات عمرانی سفر ریاست جمهوری که طی سال گذشته انجام شد، 12 هزار و 700 میلیارد تومان بود که طی سه سال پرداخت می شود.

وی افزود: پنج هزار و 120 میلیارد تومان از این اعتبار، سهم سازمان برنامه و بودجه کشور، یک هزار و 750 میلیارد تومان سهم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مابقی آن نیز سهم سایر نهادها، سازمان ها و وزارتخانه ها است.

وی بیان کرد: تاکنون حدود یک هزار و 500 میلیارد تومان از محل تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور و 600 میلیارد تومان اعتبار نیز از محل تعهد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تخصیص پیدا کرده است.

بهزادفر همچنین گفت: از محل وزارتخانه ها نیز اعتباراتی تخصیص پیدا کرده است که داده های آن ها هنوز توسط دستگاه های مربوطه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2000میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی

اختصاص 2000میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی